
Najczęściej zadawane pytania
1) Czy muszę założyć konto żeby zrobić zakupy w sklepie Flying Rose Sport?
Nie, zakupy może zrobić każdy bez zakładania konta. Rejestracja na stronie daje jednak pewne profity. Po założeniu konta:
- otrzymasz 5% rabatu na pierwsze zakupy,
- sprawdzisz statusu realizacji zamówienia i historii zakupów,
- twoje dane są w systemie, przy kolejnych zakupach oszczędzisz czas na wypełnianie formularza dostawy,
- zbierasz punkty w ramach programu lojalnościowego; punkty możesz wymienić na zniżki przy kolejnych zakupach. Więcej informacji znajdziesz w zakładce o programie lojalnościowym.
2) Czy zapisanie się do newslettera coś daje?
Jak najbardziej! Podczas rejestracji warto zapisać się do listy mailingowej. Można to zrobić również w każdej chwili wpisując swój adres e-mail na głównej stronie flyingrose.pl w sekcji Newsletter. Otrzymasz wtedy kolejne 5% zniżki na zakupy. Zniżki sumują się.
Pozostałe korzyści z zapisu do newslettera:
- dostęp do specjalnych promocji,
- jako pierwszy dowiesz się o nowościach w sklepie Flying Rose Sport.
Wysyłamy wyłącznie informacje na temat sportów aerial i sprzętu do akrobatyki powietrznej. Jeśli nie będziesz chciał otrzymywać naszego newslettera, w każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji - wystarczy ponownie wpisać swój adres mailowy w formularzu na stronie głównej.
3) Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest różny dla konkretnych produktów. Część produktów posiadamy na stanie: wtedy zamówienie dotrze do ciebie w ciągu 2-6 dni roboczych. Znaczna część produktów wykonywana jest jednak dopiero po zamówieniu przez klienta: w takim wypadku prosimy o kontakt w celu poznania dokładnego okresu oczekiwania. Czas samej dostawy zależy od wybranej opcji, szczegóły znajdziecie w zakładce Czas i koszty dostawy.
4) Czy wysyłacie za granicę?
Tak, oferujemy wysyłkę poza granice Polski. Koszty dostawy zagranicznej ustalane są indywidualnie.
5) W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Wszystkie formy płatności wyszczególnione są w zakładce Formy płatności.
6) Czy produkt można odebrać stacjonarnie?
Nie, niestety nie posiadamy opcji odbioru osobistego.
7) Czy przyjmujcie zwroty?
Oczywiście. Każdy klient ma możliwość zwrócenia zamówienia bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktów. Wyjątkiem są produkty pesonalizowane takie jak koła oklejone. Dlatego prosimy o dokładne wymierzenie koła. Konieczne będzie wypełnienie formularza i załączenie paragonu lub faktury. Szczegółowe zasady znajdziecie na stronie Zwroty i reklamacje.
8) Jak działa program lojalnościowy, o co w tym chodzi?
Program lojalnościowy umożliwia gromadzenie punktów, które przyznawane są każdorazowo po dokonaniu zakupu. Z czasem punkty można wymienić na zniżki przy kolejnych zakupach. Szczegółowy regulamin programu lojalnościowego znajduje się TUTAJ.
9) Potrzebuję bonu podarunkowego, możecie przygotować coś takiego?
W asortymencie sklepu Flying Rose Sport dostępne są bony podarunkowe o 3 wartościach: 100, 150 i 250 zł. Przejdź do produktu: BON PODARUNKOWY
10) Jak można się z wami skontaktować?
Poprzez zakładkę Kontakt.
Telefonicznie pod numerem: +48 883 953 027 oraz mailowo: sklep@fr-sport.pl