- Regulamin -

1. Postanowienia początkowe

a) Korzystanie z serwisu sklepu www.flyingrose.pl jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

b) Sklep internetowy działający pod adresem www.flyingrose.pl jest własnością firmy FLYING ROSE NATALIA FASTYN NIP:7272818250, REGON:368088395, ul. Brukowa 6, 91-341 Łódź tel. 576010670

c) Dane osobowe podawane przez klienta wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane osobom trzecim. Dane osobowe przetwarzane są przez sklep www.flyingrose.pl w celu realizacji zamówienia. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty, uzupełnienia lub usunięcia.

d) Kolory i wykończenia prezentowanych w sklepie produktów mogą nieznacznie odbiegać od wyglądu towaru w rzeczywistości. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niezgodności w kolorystyce towarów wynikającą z ustawień sprzętu np. monitora, aparatu.

e) Oferta przedstawiana na stronie internetowej sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów KC.

f) Regulamin dotyczy wszystkich użytkowników dokonujących zakupów w sklepie www.flyingrose.pl.

 

2. Zakupy

Zakupów w sklepie www.flyingrose.pl można dokonywać na trzy sposoby:

a) Bez rejestracji:

- wybrać sposób dostawy i rodzaj płatności

- wypełnić formularz na stronie z danymi zamawiającego i danymi do wysyłki

- dodać uwagi do zamówienia

- potwierdzić zakup

- postępować wg wyświetlonych i otrzymanych na adres mailowy instrukcji

 b) Posiadając konto

- wybrać sposób dostawy i rodzaj płatności

- zalogować się na konto

- potwierdzić zakup

- postępować wedle wyświetlonych i otrzymanych na adres mailowy instrukcji

c) Dokonując rejestracji:

- wybrać sposób dostawy i rodzaj płatności

- założyć konto wypełniając formularz rejestracyjny

- potwierdzić zakup

- postępować wedle wyświetlonych i otrzymanych na adres mailowy instrukcji

 

3. Składanie zamówień

Zamówienia można składać przez cały rok, jednak w związku z dniami ustawowo wolnymi czas realizacji zamówień może ulec zmianie

W calu złożenia zamówienia należy:

a) wybrać dokładny produkt, rozmiar, kolor, wagę

b) dodać produkt do koszyka

c) przejść do koszyka

d) dokonać zakupu wg pkt. 2 regulaminu sklepu Flying Rose

Po złożeniu zamówienia klient otrzyma automatycznie potwierdzenie drogą mailową

Realizacje zamówień sklep dokonuje w najbliższy dzień roboczy po dniu złożenia zamówienia

 

4. Płatności

Dostępne formy płatności:

a) gotówką za pobraniem

b) przelewem zwykły (przedpłata na konto bankowe)

c) przelewem online (płatności Shoper)

d) gotówką w sklepie stacjonarnym Flying Rose w Łodzi, ul. Brukowa 6

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki niedostarczone w związku z błędnymi danymi podanymi w formularzy zgłoszeniowym.

W przypadku braku towaru w magazynie klient informowany jest o tym niezwłocznie. Istnieje wówczas możliwość dostarczenia towaru w późniejszym terminie lub uzgodnienie zmiany towaru na inny.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

 

5. Zwroty, odstąpienie od umowy

a) Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej

b) Zwroty lub odstąpienie od umowy jest możliwe wyłącznie wtedy gdy towar: jest oryginalnie zapakowany, nieuszkodzony, nieużytkowany i klient posiada dowód zakupu

c) Koszty zwrotu ponosi kupujący

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002r. o ochronie praw konsumentów, towar zakupiony w sklepie Flying Rose można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Sklep www.flyingrose.pl gwarantuje zwrot całości kosztów związanych z zamówieniem. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

 

6. Reklamacje

Reklamacji należy dokonywać mailowo na adres flyingrose@o2.pl. W mailu należy zawrzeć:

- numer zamówienia

- opis powodu reklamacji

Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni roboczych od dnia jej wpłynięcia

Do towaru reklamowanego należy dołączyć kopię dowodu zakupu.

W przypadku uznania reklamacji uzasadnione ekonomicznie koszty przesyłki ponosi sklep. Nieuzasadnione koszty przesyłki ponosi klient.

Reklamacje można zgłaszać gdy:

a) towar posiada wady fabryczne

b) dostarczony towar jest niezgodny ze składanym zamówieniem

c) przysługuje prawo do roszczeń z tytułu gwarancji

Klient powinien dokładnie sprawdzić paczkę i jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń wynikających z transportu należy sporządzić protokół szkód.

Należy powiadomić Sklep Flying Rose drogą mailową w razie zauważenia wad towaru, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami Sklepu Flying Rose.

 

7. Gwarancja

Informacje o okresie gwarancji są podane w opisie każdego produktu oferowanego przez sklep www.flyingrose.pl.

Roszczenia w tytułu gwarancji rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia.

Sklep w ramach gwarancji zobowiązuje się do usunięcia wad lub usterek towaru, by odpowiadał towarowi zamawianemu.

W przypadku gdy usunięcie wad lub usterek jest niemożliwe, sklep może dostarczyć taki sam towar wolny od uszkodzeń lub w przypadku, gdy dany towar nie jest dostępny lub czas dostawy byłby znacząco wydłużony sklep może zwrócić klientowi równowartość zapłaconej przez niego kwoty za towar.

W przypadku uzasadnionych roszczeń z tytułu gwarancji koszty przesyłki ponosi sklep Flying Rose, po uznaniu reklamacji.

 

8. Postanowienia końcowe

a) Regulamin wchodzi w życie z dniem 09.12.2017 i obowiązuje przez czas nieoznaczony.

b) Wszelkie uwagi, spostrzeżenia oraz wątpliwości prosimy zgłaszać telefonicznie lub drogą mailową na adres flyingrose@o2.pl

c) Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl