Flying Rose
- Zwroty i reklamacje -

Zwroty, odstąpienie od umowy

a) Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej według załączonego formularza zwrotów/wymiany.

b) Zwroty lub odstąpienie od umowy jest możliwe wyłącznie wtedy gdy towar: jest oryginalnie zapakowany, nieuszkodzony, nieużytkowany i klient posiada dowód zakupu.

c) Koszty zwrotu ponosi kupujący.

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2002r. o ochronie praw konsumentów, towar zakupiony w sklepie Flying Rose można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Jest to możliwe tylko jeśli produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Wyjątek stanowią rzeczy personalizowane robione na zamówienie np:

w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. zamówienie w e-sklepie koła oklejonego taśmami;

Zwrot środków następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia produktów inny niż najtańszy oferowany przez sklep, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Zwracany towar należy wysłać na adres:

FR SPORT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Morgowa 1a
91-223 Łódź

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

Reklamacje

Reklamacji należy dokonywać mailowo na adres mailowy: sklep@fr-sport.pl

W mailu należy zawrzeć:

- numer zamówienia,
- opis powodu reklamacji.

Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni roboczych od dnia jej wpłynięcia.

Do towaru reklamowanego należy dołączyć kopię dowodu zakupu.

W przypadku uznania reklamacji uzasadnione ekonomicznie koszty najtańszej przesyłki ponosi sklep. Nieuzasadnione koszty przesyłki ponosi klient.

Reklamacje można zgłaszać gdy:

a) towar posiada wady fabryczne,
b) dostarczony towar jest niezgodny ze składanym zamówieniem,
c) przysługuje prawo do roszczeń z tytułu gwarancji.

Klient powinien dokładnie sprawdzić paczkę i jej zawartość w obecności kuriera. W przypadku uszkodzeń wynikających z transportu należy sporządzić protokół szkód.

Należy powiadomić Sklep Flying Rose drogą mailową w razie zauważenia wad towaru, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami Sklepu Flying Rose.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury lub paragonu na adres:

FR SPORT GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Morgowa 1a
91-223 Łódź

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium